1398/6/11  ساعت ۰۷ | نوشته ‌شده به دست lightbox | ( )

آيا در برابر هزينه‌هاي تبليغاتي كه مي‌كنيد، مشتري جذب مي‌كنيد؟ به طور مثال در يك فضاي شلوغ مثل مترو تهران به تبليغات شما نگاه مي‌كنند؟ آيا حمل و نصب مجدد تبليغات در مكان‌هاي متعدد براي شما كابوس شده است؟ تيرگي، خرابي و چشمك زدن بي‎هدف پشت لايت باكس به برند شما آسيب مي‌زند؟ مشتري‌هاي بالقوه چگونه فكر مي‌كنند؟

قطعاً هر مدير تبليغات دوست دارد همراه با ترندهاي جديد 2019 پيش برود و بهترين تبليغات را براي شركت خود انجام دهد تا هم رضايت مديرعامل شركت را جلب كند و هم از طرفي به هدف بازاريابي خود برسد.



:: ات مرتبط:

:: برچسب‌ها:
   
[ ]



آخرین عناوین مطالب