۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۶:۵۰ | نوشته ‌شده به دست بهزاد شمسي | ( )نظرات (0)

كاربرد لايت باكس آلومينيومي:

در دنياي تبليغات لايت باكس ها يكي از موثرترين روش‌ها مي باشند زيرا تركيبي از نور و رنگ، گيرايي آن را زياد مي‌كند. در مقابل پوسترهاي قديمي، كه از اين تركيب قشنگ نور و رنگ محروم هستند، لايت باكس ها به طور عجيبي نظر مشتري‌هاي بالقوه را جذب مي‌كنند.

تاثير گذاري لايت باكس ها چقدر است:
تحقيقات بازار نشان داده است كه تبليغات با روشنايي، توجه زيادي از مخاطبان را جلب مي‌كند. پردازش آن‌ها را سريع‌تر مي‌كند ودر ميزان فروش افزايش قابل توجهي را در مقايسه با روش تبليغات بدون روشنايي ايجاد مي‌كند. 

لايت باكس‌ها در چه جاهايي بيشترين استفاده را دارند؟
لايت باكس‌ها ابزارهاي تبليغاتي بسيار خوب براي نمايش‌هاي مختلف و نشان دادن نمادهاي كاربردي در: عمده فروشي‌ها؛ علائم تجاري براي محل كسب و كار؛ تبليغات در فضاهاي باز؛ نمادهاي فرودگاه و سالن‌ها؛ ايستگاه‌هاي قطار ايستگاه اطلاع رساني و جدول زمان؛ كلوپ شبانه، تبليغات بار؛ تابلوهاي منو رستوران؛ نمايش‌هاي تبليغاتي؛ و نمايشگاه‌ها يا نمايشگاه‌هاي تجاري و متروها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

لايت باكس‌ها نسبت به ديگر متدهاي تبليغاتي توجه بيشتري را جلب مي‌كنند. از اين رو ميزان فروش تبليغ كننده افزايش مي‌يابد. پس براي كسب و كارهايي كه مي‌خواهند فروش بيشتري را تجربه كرده و آگاهي عموم را نسبت به برند تجاري خودشان بيشتر كنند، بهتر است لايت باكس را انتخاب كنند.



:: موضوعات مرتبط: تابلو لايت باكس

:: برچسب‌ها: لايت باكس, لايت باكس مگنتي, لايت باكس كريستالي, لايت باكس اسنپ فريم, خانه طراحان سام،
   
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]



آخرین عناوین مطالب