۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۶:۴۰ | نوشته ‌شده به دست بهزاد شمسي | ( )نظرات (0)

آيا در برابر هزينه‌هاي تبليغاتي كه مي‌كنيد، مشتري جذب مي‌كنيد؟ به طور مثال در يك فضاي شلوغ مثل مترو تهران به تبليغات شما نگاه مي‌كنند؟ آيا حمل و نصب مجدد تبليغات در مكان‌هاي متعدد براي شما كابوس شده است؟ تيرگي، خرابي و چشمك زدن بي‎هدف پشت لايت باكس به برند شما آسيب مي‌زند؟ مشتري‌هاي بالقوه چگونه فكر مي‌كنند؟

قطعاً هر مدير تبليغات دوست دارد همراه با ترندهاي جديد 2019 پيش برود و بهترين تبليغات را براي شركت خود انجام دهد تا هم رضايت مديرعامل شركت را جلب كند و هم از طرفي به هدف بازاريابي خود برسد.



:: موضوعات مرتبط: تابلو لايت باكس

:: برچسب‌ها: لايت باكس, ساخت لايت باكس, تابلو لايت باكس, لايت باكس فريم لس, لايت باكس پارچه،
[ ۱ ]



آخرین عناوین مطالب